Kaunasest edasi ma tegelikult h22letada ei kavatsenudki. Edasi viis taevatee mind l2bi pilvede nagu r2ndlinde ikka sygise saabudes l6unasse. Oi kui vaimustunud ma igakord olen, kui lennuk kiirendab ja siis lahingus gravitatsiooniga v6idukalt k6rgustesse t6useb. Aga seekord oli maandumine "kergelt" k6rvu lukustav. 2kki oli k6ik nii vaikne. Isegi lennuki mootori myra vakatas. Seda, et inimesed mu k6rval ja ymberringi tegelikult omavahel r22givad, sain teada t2nu oma olematule huultelt lugemise oskusele. Korraks suutsin saavutada p2ris k6rge sisemise paanika taseme ja ma pole varem nii v2ga juba maal olla soovinud. K6rvad valutasid r6humuutusest. Aga varsti kostus kaugustest titekisa. :)

Kommentaarid

  1. Wow! Kuhu suundud? Kas Hawaii osutus reaalsuseks? Teadmata ühtki detaili, elan sulle pingsalt kaasa!

    Taavet

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hawaii jààb jàrgmiseks korraks ehk. Seekord midagi làhemalt ikka. K6ik pinged kaasaelajatelt on igati tervitatavad.

      Kustuta
  2. Tervitused Nantesest!
    Saatsid meile 2 ilusat väga kuuma päeva, millele järgnes raju ja möllav äike! Ära end liiga grillkanaks siis lase teha :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 2ike on vàgev. Siin vòiks ka olla. Aga seda ei tarvitse loota. Tàna kàisin pàikesele veel eriti làhedal niiet olen juba poolgrill.. nagu viigimarjad puu otsas:)

      Kustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Kui aega pole, siis aega pole

Plaanid ja mitte-plaanid märtsikuus