Moositegu

Sügis on käes, siis tuleb moosi teha. Nägin poes müügil suurt kastitäit erinevaid puuvilju. Kuna hind oli ainult 1.99 nzd, siis ma ei suutnud ahvatlusele vastu panna ja tarisin selle koju. Lähemal vaatlusel leidus seal peale õunte ja pirnide ka kiivisid, ploome, feijoasid, üks avokaado ja mingid troopilised viljad, mille nime ma ei teagi - tamarillod vist.  Plaan oligi moosi neist teha, sest ilmselgelt on tegu viljadega, millest pood tahtis ruttu lahti saada. Suur kastitäis vilju tekitas köögis palju elevust. Minu toa itaalia noormees pakkus end kohe appi puuvilju tükeldama. Ma ei tea palju kordi pidime seletama, misasja me teeme. Ja tulemuseks 7 purki Uus-Meremaa moosi. Lähen täna õhtul Evale, tribal tantsijast eestlasele ja tema perele külla ja võtan ühe külakostiks kaasa. Ma loodan, et ülejäänud aidatakse mul ikka ära süüa.  :)
Tegime terve potitäie ja sellest jäi puuvilju järgigi, mille jätsin ühiskasutusse, aga arvan, et panen osa neist veel jäässe.
Hetkel on mul liiga palju süüa.


Ja kõik see vaid 1.99 eest! Arvasin, et kindlasti põhjas olevad puuviljad hallitavad-mädanevad kõik, aga ei olnudki nii!

Päris suur potitäis tuli


Isegi sellised eksootilised viljad läksid moosi sisse. See on tamarillo vist.

Saigi valmis! Ma peaks neid siin müüma hakkama!






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kui aega pole, siis aega pole

Plaanid ja mitte-plaanid märtsikuus