Mis m6ttes? Me oleme juba kolmandat p2eva paradiisisaarel, aga pole vette j6udnudki? Aa, ma pole veel p2riselt v2lja 8elnudki, kus me omadega asume. Ei raatsi s6pru kadedaks teha sellega. Aga olgu - oleme keset Kariibi merd! saarel nimega St. Croix. See on USA territoorium, mida nimetatakse eesti keeles Neitsisaarteks. Aga liiklus on vasakpoolne, nagu Inglismaal. Autod on toodud sisse ikkagi USA-st, seega rool on vasakul nagu meilgi. V2ga segadust tekitav. Kuna tegu ikkagi Ameerikaga, siis k6igil on megasuured autod. Taksod on ka nagu hummerbussid.
Siia tulles oli meil tegelikult 88bimiskoht ainult esimeseks 88ks. Kuna siin on k6ik, eriti majutus, ylikallis, siis ei raatsinud lihtsalt seda raha v2lja k2ia. Veidi eelt88d tehes v6is j22dma lootma, et kohapealt leiab mingi parema variandi kui netist bookides. Kohalikud on ylis6bralikud ja pakuvad alati abi. Nii ka istusime meie teisel 6htul peale saarele j6udmist kai 22res ja j6ime kokteile kui meiega liitus yks vanem helesiniste silmadega (v2idetavalt l22tsed) mees. Ta t88tab v2ikesel kalalaeval ja on from the States. (Neitsisaared ei kuulu osariikide alla, vaid on USAle kuuluv territoorium). Jimi naine suri poolteist aastat tagasi v2hki. Nad olid v2ga l2hedased ja pidasid plaani kunagi Neitsisaartele oma pensionip6lve pidama tulla. Aga nyyd on Jim siin yksi. Tema kuus last elavad ka mujal osariikides. Nyyd plaanib Jim omale siin suure maja osta ja oma koera siia tuua ja ka lapsed siia kutsuda. Kuna meil edasisteks 88deks kohta polnud, kuhu j22da, siis Jim kutsus meid enda juurde. Ta tundub yli-yli heatahtlik. Andis meile oma voodi ja ise magas t2na p6randal patjadel. Natuke piinlik nii, aga ta n6udis seda, et meil tore oleks ja siin kallis kohas raha s22staksime. Eriti kuna ta on endine merev2elane, siis ta teenib korralikku pensionit praegu. Lisaks naiselt j22nud elukindlustuse summa ja ta t88tab endiselt mitmel kohal.
Saime Jimilt ka tagavarav6tmed tema condosse. Siin on muide ka privaatne ja hele-helesinine bassein. Aga ujuma pole j6udnud, kuna esimesel p2eval lihtsalt tutvusime ymbrusega ja siin Christianstedis ujumisranda pole. Siin on lennusadam, kust v2ljuvad lennud Puerto Ricosse ja jahisadamad muidugi. Eile oli ilm ysna pilves ja t2na 88sel sadas korralikult. Kuigi soe on ikka - no 24-25 kraadi.
Terve saar on kukemaffia valitsuse all. St hommikul pole 2ratuskella vaja, kuna kuked ja kanad ja tibud jooksevad ringi iga nurga taga, igas aias, t2navatel, parkides. Nii keset saare suurimat linna kui ka v2ikestes kylades. Peale kanade-kukkede on siin v2ikesed putukad "no see ums" - because u can't see them. Nad on nagu s22sed v6ima ei tea kes, kes j2tavad putukapunne nahale, aga n2ha neid pole. Ulme.
Suur osa elanikest on mustanahalised. Kunagiste suhkrurooistanduste orjade j2reltulijad v6i ka yhendriikidest p2rit. Meie esimese 88 hotellipidaja elab muidu Floridas. Ta on ka ylitore ja homme l2hmegi temaga 6htust s88ma. Ta oli veidi mures, et me Jimi juurde kolime, aga ma j2in selles suhtes pigem kahtlema, et suure t6en2osusega ta oli mures, kuna me rohkem tema hotelli ei j22nud. Raha peab tegema ju.
Elanikud on ylis6bralikud nagu kirjutasin. Elu on nagu v2ikestes kylades. T2naval 8eldakse k6igile vastutulijatele Good Morning, Good Afternoon v6i kui pimedaks l2heb, siis Good Night. Elu k2ib siin saare aja j2rgi. Ei tea, mis p2ev isegi on. P2evad kulgevad omas rytmis, aga loodan, et me nii oma tagasilennust maha ei j22. Sinna on 6nneks veel aega.
Ja eile istusime taas kai 22res pubis, j6ime rummi bunchi, s6ime nachosid ubade, juustu ja jalapenodega kui meie juurde tuli yks mees ja lihtsalt ulatas meile 2 lahti l6igatud pealsetega kookosp2hklit.

Populaarsed postitused sellest blogist

Kui aega pole, siis aega pole