Mu juuksed ei allu enam harjamisele. Ma v6in nad 2ra pesta ja harjata aga kui nad 2ra kuivavad ja peale seda nad 2ra kammin, siis nad on sama sassis ja s6lmes nagu enne. Jep, mu juuksehari j2i mu juustesse kinni ja seal ta nyyd ripubki. Ja muidugi l6hnavad nad adru j2rgi.. nagu m2ngu T2tte mulle kunagi ytles:D Keegi oskab ehk midagi soovitada mu v6sastuvatele juustele?
Eile ja t2na v6tsime suuna l22ne poole, et linnast v2lja saada ja uusi randu avastada... Meile soovitati ysna konkreetselt, et jalgratast pole m6tet rentida, kuna teed on siin nii sitad. Ja t6si, kui me just kitsastel ja ylekoormatud s6iduteedel autode vahel liikluses, mida me ei m6ista, s6ita ei taha, siis teine variant oleks oma rattaga tee 22rsesse kraavi v6i sisalikke t2is v6ssa kolida. Siin saarel on vist k6igil autod ja mida suuremad, seda parem. Paljude autode numbrim2rkidel on raamid kaunistuseks ymber ja yksp2ev n2gin pikkade ripsmetega ilusat punast autot.
T2naval k6ndides on tavaline, et lahtistest autoakendest hyytakse tervitusi nagu ikka "Good morning", "Good Afternoon", lihtsalt kommentaare nt "Beautiful!" v6i siis antakse niisama tervituseks signaali. M6ned autojuhid peavad kinni, et kysida kuhu me l2heme ja kas vajame kyyti... pimedal ajal "turvalist kyyti". Pimedas liikumise eest siin ikka hoiatatakse, eriti teatud piirkondades. Siis l6ppevadki 6htud tihti ysna vara.
Sellest, kuhu me v2lja j6udsime kahe viimase p2eva matkadel, panen paar pilti yles, sest mu m6te ei jookse piisavalt kirjeldusteks. Vaadake parem ise.:) 



 V2rav paradiisi?





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kui aega pole, siis aega pole

Plaanid ja mitte-plaanid märtsikuus